رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان اعلام کرد

راهپیمائی عظیم قدمگاه امام رضا (ع) در بهبهان امسال برگزار نمی شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از عدم برگزاری راهپیمائی قدمگاه امام رضا (ع) با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در بهبهان خبر داد.

دکتر قدرت الله شاکری نژاد در گفتگو با پایگاه خبری ندای بهبهان ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: طبق سنتی بسیار خوب مردم شهید پرور و ولایی شهرستان بهبهان همه ساله در ایام سوگواری امام رئوف آقا امام رضا (ع) با پای پیاده مسیر بهبهان تا قدمگاه امام رضا(ع) را طی می کردند و ارادت خود را به ساحت مقدس این امام همام عرض می نمودند، که این مراسم باشکوه طی سال های اخیر با عظمت مثال زدنی و با حضور هم میهنان ازنقاط دیگر کشور نیز همراه شده بود.

شاکری نژاد افزود: متاسفانه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تداوم وضعیت قرمز در کشور و به تبع آن در شهرستان بهبهان، با اعلام و مصوبه ستاد استانی کرونا این راهپیمائی در بهبهان ممنوع اعلام شده است.

دبیر ستاد کرونا شهرستان بهبهان ضمن تشکر از همراهی شهروندان عزیز و ولایتمدار شهرستان و متولیان برگزاری این مراسم گفت: امیدواریم با اطلاع رسانی همه عزیزان در خصوص عدم برگزاری مراسم راهپیمائی قدمگاه امام رضا (ع) ضمن صیانت از سلامت شهروندان در کمک به کادر بهداشت و درمان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا گام اساسی برداریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در پایان از شهروندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها، شستن مکرر دست ها و استفاده از ماسک از سلامت خود و عزیزانشان مراقبت کنند.

274