کلنگ زنی ۴ پروژه آموزشی در بهبهان

به گزارش پایگاه خبری ندای بهبهان، با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محلی چهار پروژه مدرسه خیر ساز در بهبهان کلنگ زنی شد.

این پروژه ها شامل مدرسه ۶ کلاسه شهیدان غلامی در کوی اسلام آباد با اعتبار ۳ میلیارد تومان که یک میلیارد تومان آن توسط خیر تامین شده، مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد دکتر رضا نگهبان در کوی سلحشوران با اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان که دو و نیم میلیارد آن توسط خیر تقبل شده، مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر صداقت نژاد کوی ذوالفقاری با اعتبار ۶ میلیارد تومان که ۱ میلیارد تومان آن توسط خیر تامین شده و مدرسه ۲ کلاسه حاجیه خانم نشاطی روستای برج بمونی آقا با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان که ۱۳۰ میلیون تومان آن توسط خیر تامین شده است که بصورت مشارکتی توسط خیرین و سازمان نوسازی مدارس ساخته خواهد شد.

شایان ذکر است که در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدارس، نمازخانه شهید سید کمال میر هنرستان فنی آیت الله سعیدی بهبهان نیز توسط استاندار خوزستان و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

این پروزه با ۱۴۰ متر زیر بنا و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان بصورت کامل توسط خانواده شهید سید کمال میر احداث شده است.

گزارش تصویری:

عکاس: میلاد خراسانی، امبن دهین

 

1476

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *