وعده های سرخرمن مسئولین

عدم تحقق مصوبات سفر مدیرکل بحران خوزستان پس از حدود یک سال

با گذشت قریب به یکسال از مصوبات جلسه مدیریت بحران استان در خصوص حل مشکلات نقاط بحرانی در شهرستان بهبهان، این مصوبات عملی نشده و مشکلات همچنان پابرجاست.

ندای بهبهان

وعده های سرخرمن مسئولین/ عدم تحقق مصوبات سفر مدیرکل بحران خوزستان پس از حدود یک سال

نزدیک به یک سال از سفر کیامرث حاجی زاده مدیرکل اسبق بحران استانداری خوزستان به بهبهان می گذرد.

در این سفر کیامرث حاجی زاده مدیرکل اسبق مدیریت بحران استانداری خوزستان و هیئت همراه از نقاط بحران خیز شهرستان بهبهان و بخش های تابعه بازدید ودر جلسه ای با حضور برخی اعضای مدیریت بحران استان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران بهبهان جهت رفع مشکلات نقاط بحرانی در بهبهان تصمیم گیری نموده و مصوباتی داشتند.

در این سفر حسینی مدیرکل امور روستایی استانداری، حرباوی مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان، مهران فر معاون مهندسی توسعه شرکت آبفا روستایی، عیدی وند معاون مهندسی ساخت و توسعه راه های خوزستان، محمدی معاون مهندسی و توسعه آبفا شهری استان، خدری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان و لشکری معاون سازمان آب و برق استان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در فرمانداری شهرستان بهبهان تشکیل شده بود شرکت و ضمن بررسی نقاط بحران خیز مصوباتی را جهت رفع آن ها صورتجلسه کردند.

از جمله موضوعات مصوب شده که اکثر آن ها قرار بوده ظرف مهلت یک ماهه انجام شوند بشرح زیر است:
استحکام بخشی سد اوگلوم، لایروبی کانال های محدوده شهری با دو دستگاه بیل مکانیکی، تخصیص ۲۰۰ پایه برق جهت تعویض پایه های برق خطرناک در شهرستان، طرح مطالعات آبخیزداری بالادست تشان، کشت درختان ثمرده در اراضی تشان، توسعه و رفع نقص آنتن دهی در محدوده شهرستان، احداث پل روستای تیله کوه، نصب ۱۴ کیلومتر نیوجرسی در جاده های مواصلاتی بهبهان، احداث آب نمای تشان، احداث پل ورودی روستای آهنگران، ترمیم ۱۴ دهنه پل در تشان، طرح آب رسانی روستای دودانگه و …

با پیگیری های بعمل آمده و علی رغم تاکید مدیرکل اسبق مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر بحرانی بودن شهرستان بهبهان و لزوم تسریع در رفع مشکلات موجود، متاسفانه اکثر مصوبات این جلسه مهم تا کنون نتیجه ای نداشته و گویی قول و وعده های مدیران در حد وعده سر خرمنی بیش نبوده است.

اکنون و در آستانه فصل پائیز و با گذشت قریب به یک سال از این جلسه مسئولین شهرستان پاسخ دهند دلیل عدم اجرایی نشدن این مصوبات چیست.

آیا وعده ها و مصوبات مدیران ارشد استانی از جنس قول و وعده های الکی بوده، یا مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در پیگیری و محقق کردن مصوبات بیخیال بوده و یا توان کافی نداشته اند.

به هر حال بهبهان بحران خیز (به نقل از مدیرکل اسبق بحران استانداری) در آستانه فصل سرد و بارشی سال همچنان با مشکلات کهنه خود دست به گریبان است و در این شهر هم فریاد رسی نیست.

161
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *