کشف بیش از ۲۳۲ کیلوگرم تریاک در “بهبهان و هندیجان”

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۳۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان های “بهبهان و هندیجان” خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار”حیدر عباس زاده” در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ظرف روز جاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان های “بهبهان و هندیجان” با کار اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آنان ۱۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه در عملیاتی دیگر پلیس شهرستان “هندیجان” با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، افزود: عوامل انتظامی در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۹ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در مجموع این ۲ عملیات ۲۳۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 

306